AMARAN KERAS!

ini blog aku so ikut suke aku la nak update pasal ape2 pon diri aku ke cinta aku ke gossip aku ke...kepada stalker yg tidak menyukai ape yg ditulis/dipost sile stop membace blog ni!

segala post/gambar adelah copyright

sekian terima kasih

Wednesday, September 28, 2011

bantal hantaran for rent


salam all...

sesiapa nak cr bantal tuk wat alas hantaran??




i ade DIY bantal for hantaran kawen i ari tuh..ade 9 bijik sume..

colour purple..takde colour len..

so if sesiape berminat leh contect i dgn tinggal kan comment berserta email uoll okeh...

so for this bantal rm 10 je per item..





sila like :P www.tips-fb.com

3 comments:

MizA said...

murahnya ereen :)
bagus2 membantu para b2b sekalian. (eh skema lak)

shura shushi said...

wat business.. gud Luck dear :)

Unknown said...

murh...bgus ereen pandai bisnes :)