AMARAN KERAS!

ini blog aku so ikut suke aku la nak update pasal ape2 pon diri aku ke cinta aku ke gossip aku ke...kepada stalker yg tidak menyukai ape yg ditulis/dipost sile stop membace blog ni!

segala post/gambar adelah copyright

sekian terima kasih

Sunday, May 18, 2008

kehilangan n kerinduan



huhu..lame tak update blog..

so..skali dh ade mase mengupdate kite update kan secara pukal sume nye...

last day exam ari tuh [biomol] pas exam sume bebdk bioinfo berkumpul tuh sesi photography ek..pakai baju rasmi bioinfo kale putih tuh tp gaye nye mcm sume pakai bj yg tah pape je tp janji putih..maka dengan demikian berkeliaran ah bebdk ni kat dpn logo UM 08 tuh..tunggu yg incharge lambat sgt smapai nye..so sesi photography sendiri ah bermula..antaranye:


huhu..fokus kat gaye nurul n ina keyh


blom redi lagi ah weeyh~



huu..n the hasil photoshoot yg aku ade:


takde pon gambo skema nye..yaa

then after amik gambo ramai2 lak tak puas2 lak lagi masuk sesi amik gambo sndirik2 lagi~


tgk trah tgk trah~ die marah aku..bwahaha..aku suke aku suke~





bajet dikelilingi dewi2 dr kayangan ah napi n mir ni eh



tgk lobang idung


gurls~ mish u all~

bile dh prak ni rindu kat kengkawan laaa sgt~

dok umah sensorg rase mcm sunyi munyi je...bosan gile..aku mahu ronggeng2 n jenjalan sesame kwn2 lagi...mahu kuar g mid time weekdays pas kelas or ponteng lab petang untuk men bowling tgk muvi gune matrix card lagi~tak mo g mid weekend yg penuh n sesak ngn org..alaa nak g mid pon terase jauh sgt skg ni..huwaaa T_T


sila like :P www.tips-fb.com

3 comments:

Anonymous said...

em baik ngan best fren eh..

Anonymous said...

hii salam. bila tengok gambar ramai-ramai ni...teringat gak kenangan ngan kawan-kawan UKM dulu... indahnya masa bersama kawan-kawan.. tak boleh nak lupa..

a thirah i m said...

ereenn~
aku nak comment gmbr aku
gmbrno3:tgn kaw tutop muke akuuuu!!!
gmbrno5:sioooooottt..bungek ereen bungek...
gmbrno4:sioottt lagiiii~
dah sekian time kaseh..